Projekt 2016 Nové Město pod Smrkem - MIMONI

Informace a fotografie jsou aktualizovány. Sledujte průběh expedice MIMOŇŮ.

Aktualizováno: 10.6. 10.20

Předpokládaný příjezd zítra mezi 11.30 - 12.00 (první autobus vyjel v 10.00 - příjezd předpokládáme v 11.30)

Pondělí

Těchto 5 dobrodružných dní začalo chaosem. Podívali jsme se dokonce i na hranice s Polskem, ale vše jsme nakonec úspěšně zvládli. Překvapilo nás, že areál se nachází v tak krásné přírodě, které dominují louky, lesy a čerstvý vzduch. Letmo si vybalit a rychle na schůzi a poté nás čekal výborný oběd. Následovně nás čekal průzkum okolí a zdejšího malebného městečka.

Nejzábavnější aktivita dne bylo poznávání našich malých kamarádů. Celá odpolední zábava byla zakončena luštěním tajné zprávy, kterou nakonec všichni úspěšně vyřešili.

Žáci devátých tříd startují svou pobytovou hru, která začala rozřazením do vylosovaných skupin. První úkol – vymyslet pro svou skupinku originální jméno. Máme tu například Ládinky, Slukyndy, No Name nebo také Pony-team.

Druhý úkol – vyrobit si z přírodnin ping-pongovou pálku.

Celý den jsme zakončili uspáváním našich prvňáčků.

Školní žákovská redakce - Valentová, Benešová, Davidová

Úterý:

Probouzíme se do dalšího krásného slunného dne. Snídaně v podobě švédských stolů nás nadchla. Po vynikající snídani, která nás bude provázet i dalšími dny se žáci 9. ročníků vrhli na svůj třetí úkol v pobytové hře. Včera jsme si hledali materiály na ping-pongovou pálku a dnes jsme je mohli zúročit v soubojích našich týmů. Nakonec máme svého vítěze!

Následovně nás čekala aktivita s našimi malými kamarády. Společnými silami jsme vytvořili z papírových ruliček známé a velmi oblíbené Mimoně, kteří nás jako ústřední téma provází po celý pobyt.

Odstartovali jsme naši čtvrtou aktivitu. Honem vyzout boty, sundat ponožky a hurá do písku. Začíná přehazovaná! Společně s hudebním doprovodem jsme si to náramně užili.

Odpoledne vyráží malí a velcí kamarádi společně do lesa procvičit mozek při Kimově hře. Deváťáci potom okusí krásné travnaté hřiště a zahrají si fotbal. A večer ? Pyžamová diskotéka! Hádejte do kolika budeme vzhůru ? Na zítra namasírovat svaly a duševně si připravit na výstup na horu Smrk!

Školní žákovská redakce - Davidová, Benešová

Středa:

Ráno nás opět probouzí sluníčko a také místí hudební rozhlas, který nám každý den vyhrává již od šesté hodiny ranní. Po snídaňovém rautu nás nejdříve čeká další část pobytové hry a poté velice náročný výšlap. Během kterého jsme stihli vyšplhat na horu Smrk (na to jsme vyčerpali většinu svých sil) to jsme ale ještě netušili, co všechno nás čeká. Sešli jsme sedmero hor a kopců, navštívili jsme další rozhlednu (při výstupu na ní se nám dokonce podařilo najít kešku). Další část túry pro nás byla odměnou, měli jsme totiž možnost smočit své upocené nohy v pramenité vodě Jizerských hor (ti odvážnější z nás se do ledové vody ponořili až po hlavu). Naši učitelé, milovníci turistiky, nás táhli samozřejmě tou nejdelší cestou, proto se do tábora vracíme div ne po čtyřech avšak všichni živí a zdrávi.(a to ještě nevíte, že jeden nejmenovaný žák musel za trest celou tu úmornou cestu vláčet maskota pobytu, tedy asi metrového mimoně). Prvňáčci se ráno učili, poté hráli zábavné hry.
Teď už jen zbývá našim malým kamarádům přečíst pohádku a odpočinout si u táboráku.

Toušková

Čtvrtek:

Dnes jsme se probudili do smutnějšího počasí, než jsme byli zvyklí do posud. Po vydatné snídani se prvňáčci opět odebrali učit a na deváťáky čekala další sportovní aktivita a to fotbal. Při poledním klidu se všichni opět setkáváme a dostáváme, pro některé, velmi záludný úkol – nakreslit svého malého či velkého kamaráda. Poté se prvňáci vydali na cestu za pokladem, jenž jsme jim připravili. Poklad byl úspěšně nalezen. Po krátkém odpočinku nás čekala dnes už druhá sportovní aktivita – přetahovaná nohama. Po pár napínavých soubojích se někteří více nadaní fotbalisté odebírají na místní fotbalové hřiště poměřit své síly s místním A­-Týmem. Teď už nás čeká jen závěrečná diskotéka a hurá do hajan. Bylo to tu krásné, ale přece jen se už těšíme, až zítra dorazíme domů.